Ukažte, čím je váš obchod výjimečný
Sdílejte fotografie svých produktů
Vystavte fotky svých nejnovějších produktů a svého obchodu a zaujměte zákazníky, kteří najdou váš profil.
Nabídněte více způsobů nakupování
Informujte o tom, zda nabízíte možnosti jako vyzvednutí venku nebo doručení.
Oslovte své zákazníky
Přivítejte lidi, kteří vás najdou online, pomocí příspěvků o slevách, nových produktech a nadcházejících akcích. Zákazníky tak přesvědčíte, aby si vybrali právě vás. Můžete se s nimi navíc spojit i prostřednictvím přímých zpráv a recenzí.
Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout
Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.
-
Založení
Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google
-
Personalizace
Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí
-
Správa
Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu
Odpovědi na vaše dotazy
Využívejte službu Pointy from Google. Pointy se připojuje k vybraným systémům pokladních míst a automaticky přidává váš inventář z prodejny do Firemního profilu na Googlu.
Ano. Pokud poskytujete zvláštní služby s různou provozní dobou (např. máte speciální otevírací dobu pro seniory nebo pro doručování a vyzvedávání zboží), můžete místo zvláštní otevírací doby nastavit další podrobnosti o otevírací době.
Přečtěte si, jak nastavit další podrobnosti o otevírací době.
Pomocí atributů můžete zákazníkům sdělit, jaké služby nabízíte, například „jídlo na místě“ nebo „vyzvednutí venku“. Můžete také uvést bezpečnostní opatření, která váš podnik zavedl, například „vyžaduje se rouška“, „zaměstnancům kontrolujeme teplotu“ nebo „povrchy se mezi návštěvami dezinfikují“. Přečtěte si, jak přidat nebo upravit atributy firmy.