Ukažte, čím je vaše restaurace výjimečná
Zvýrazněte důležité informace
Informujte zákazníky o službách, které nabízíte, jako je stravování na místě, jídlo s sebou nebo rozvoz, a také o bezpečnostních opatřeních, která jste ve firmě zavedli.
Sdílejte svá nejlepší jídla i jídelní lístek
Přidejte fotografie jídelního lístku a nejlepších pokrmů. Zákazníci tak snadněji zjistí, co nabízíte. Můžete je přilákat i na různé speciální nabídky nebo slevy.
Umožněte zákazníkům vytvářet rezervace
Služba Rezervace přes Google umožní zákazníkům zarezervovat si stůl přímo z vašeho profilu.
Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout
Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.
-
Založení
Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google
-
Personalizace
Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí
-
Správa
Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu
Odpovědi na vaše dotazy
Pomocí atributů můžete zákazníkům sdělit, jaké služby nabízíte, například „jídlo na místě“ nebo „vyzvednutí venku“. Můžete také uvést bezpečnostní opatření, která váš podnik zavedl, například „vyžaduje se rouška“, „zaměstnancům kontrolujeme teplotu“ nebo „povrchy se mezi návštěvami dezinfikují“. Přečtěte si, jak přidat nebo upravit atributy firmy.
Menu aktualizujte, když změníte nabízené pokrmy nebo máte speciální nabídky či akce, abyste přilákali zákazníky. Přihlaste se do Firemního profilu. V nabídce nalevo klikněte na Info > Menu. Upravte nebo přidejte položky.
Obchodníci v Austrálii, Brazílii, Indii, Kanadě, Německu a USA mohou spolupracovat s online poskytovateli objednávkových služeb a přijímat přes profily objednávky k vyzvednutí na místě nebo s doručením. Pokud už s nějakým ze stávajících partnerů Googlu spolupracujete, možnosti objednávání pokrmů by se vám měly v profilu objevit automaticky.