Dotazy ohledně vašeho Firemního profilu včetně příslušných odpovědí
Časté dotazy ke službě Firemní profil
Firemní profil je služba, pomocí které si můžete bez dalších poplatků přizpůsobit, jak se bude vaše firma zobrazovat ve Vyhledávání a v Mapách Google. Díky firemnímu profilu se můžete spojovat se zákazníky, zveřejňovat aktuality, vystavovat své produkty a služby, přijímat online objednávky a mnoho dalšího.
Firemní profil na Googlu si vytvoříte bez dalších poplatků. Spravovat ho můžete například z Vyhledávání a Map Google, a začnete tak oslovovat více zákazníků.
Na mobilním zařízení můžete Firemní profil spravovat pomocí aplikace Mapy Google. Na počítači jej můžete spravovat přímo ve Vyhledávání Google ve svém prohlížeči.
Další informace o aktualizaci profilu v Mapách a Vyhledávání
Ano, profil můžete mít, i když vaše firma nemá fyzickou adresu. Podmínkou je, že máte se zákazníky osobní kontakt. Profil můžete mít také v případě, že jste hybridní firma – zákazníky obsluhujete na firemní adrese a navštěvujete je přímo, popř. jim produkty přímo doručujete. Profil si také můžete zřídit, pokud jste firma s obslužnou oblastí a zákazníky přímo navštěvujete nebo jim přímo doručujete produkty, ale na firemní adrese je neobsluhujete (jako např. instalatér nebo úklidová služba).
Podívejte se, jak založit a ověřit profil, pokud jste firma s obslužnou oblastí.
Ano. Firemní profil váš web vhodně doplní, protože zvýší jeho viditelnost ve Vyhledávání a v Mapách Google.
Většina firem si vlastnictví ověřuje po telefonu, přes SMS nebo pomocí poštovní zásilky zaslané na firemní adresu.
Nejprve si ověříme, že jste právoplatným vlastníkem firmy a můžete profil spravovat. Vaše bezpečnost je pro nás důležitá a nechceme, aby úpravy v profilu prováděl nikdo jiný než vy nebo vaši schválení manažeři.
Pokud nabízíte služby na místě i online, ve svém firemním profilu to můžete ukázat pomocí atributů.
Ano, na recenze můžete odpovídat, pokud se přihlásíte k účtu. Odpověď se zobrazí ve Vyhledávání a v Mapách Google hned pod danou recenzí a bude označena štítkem „Odpověď vlastníka“.
Ano. Pokud poskytujete zvláštní služby s různou provozní dobou (např. máte speciální otevírací dobu pro seniory nebo pro doručování a vyzvedávání zboží), můžete místo zvláštní otevírací doby nastavit další podrobnosti o otevírací době.
Přečtěte si, jak nastavit další podrobnosti o otevírací době.
Pomocí atributů můžete zákazníkům sdělit, jaké služby nabízíte, například „jídlo na místě“ nebo „vyzvednutí venku“. Můžete také uvést bezpečnostní opatření, která váš podnik zavedl, například „vyžaduje se rouška“, „zaměstnancům kontrolujeme teplotu“ nebo „povrchy se mezi návštěvami dezinfikují“. Přečtěte si, jak přidat nebo upravit atributy firmy.
Menu aktualizujte, když změníte nabízené pokrmy nebo máte speciální nabídky či akce, abyste přilákali zákazníky. Přihlaste se do Firemního profilu. V nabídce nalevo klikněte na Info > Menu. Upravte nebo přidejte položky.
Profil můžete aktualizovat přímo z Vyhledávání a Map Google. Nejprve se přihlaste k účtu Google, který jste použili při ověřování firmy. V mobilní aplikaci Mapy klepněte v pravém horním rohu na svůj profilový obrázek a zvolte možnost „Váš Firemní profil“. Ten pak budete moct upravit. Ve Vyhledávání najděte firmu podle názvu nebo do pole napište výraz „moje firma“.
Adresář firem Google, zápisy na Googlu a stránky firem na Google+ byly nahrazeny právě Firemními profily.
Nabízíme nástroje, které pomáhají všem typům firem prosperovat a růst – od poradenství na míru až po zlepšení pracovních postupů
Více zákazníků můžete oslovit pomocí služby Google Ads. Ta k vám přivede zákazníky bez ohledu na to, co prodáváte.